Det är inte lika roligt längst ner..

image39
Det stog där, så väldigt verkligt och vidrigt, men det var inte det värsta. Det värsta var att jag hade funnit mig i det, jag hade passerat gränsen för vad som var ok, beror i och för sig på vem man pratar med. Men om du frågar, fråga inte mig. Jag har varit nere och vänt ett par gånger nu, kanske kyckling, kanske feg, kanske var det för mörkt, kanske inbillade jag mig själv att det var där jag hörde hemma. Kanske stog du där min vän och sa att jag gör bort mig, kanske förstog du inte, antagligen inte. Orden kommer inte ut på rätt sätt, de borde ha gjort det med tanke på att det var det enda som jag gjorde rätt. Men ok ni där på första raden, se upp! se upp från era program, allt står inte skrivet där.

Jag går ner och ställer mig där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0