Light up my fire


Även om du är källan till många bekymmer, till flera illdåd, till huvudvärk och annat skräp, till den som samtidigt på bästa sätt lärt mig mer om mig själv än nått annat, även om allt det är sant så kommer jag fortsätta att glorifiera dig, fortsätta att hylla dig, men nu också sakna dig..

Nu var det så där ni vet, länge sedan vi sågs. Mycket har förändrats, mycket (många) har stannat helt i utvecklingen, vissa saker har gått från att ha varit skäligt, till lite värre för att sedan helt vända om och bli skitkul, och än färre människor där ute som man bör lita på, touché. Jag önskar att jag kunde skylla på att jag är bitter eller har en dålig dag men tyvärr, sanningen är att människors uppfattning om de saker som händer runt omkring dem är oftast inte den samma som verkligheten. Naivt? kanske inte ändå. Min uppfattning av verkligheten är verkligen inte den samma som sanningen. Förvirrande? Det hoppas jag såklart, jag har inte haft paus så här länge för att komma tillbaka och skriva i klarspråk, det lämnar jag åt er, kära vänner!

Midsommarafton imorgon, den kommer firas på det bästa av sätt, nämligen med god mat, god musik men framför allt det viktigaste av allt.. En stora skara av goda vänner. Väl möt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0